הדרכה וחניכה OJT

קורס ניהול
למנהלי
דרג ביניים

פיתוח והנעת
צוות

סגנונות תקשורת

השירות כאירוח

עקרונות צמיחה
ואפקטיביות
אישית

ניהול זמן

קורס
מנהלי מכירות

אסטרטגיות השפעה

טיפול
בהתנגדויות

מפגשים מאתגרים עם 
לקוח

ניהול
משא ומתן

סטיילינג
ושפת גוף

הנעה שלא מתוך סמכות

המסע אל
המנהיג שבך

אמנות המכירה האיכותית

מעל 30 מערכי הדרכה וסדנאות ייחודיים במגוון תחומים לרבות פעילות ODT.
הדרכות לעובדים ולמנהלים, חניכה (OJT) למנהלים. תפירת הפעילות לפי  צרכי הלקוח.

מערכי ההדרכה משלבים הישענות על מודלים מחקריים עם ניסיון של מאות שעות הדרכה וחניכה בשטח.










 

ניהול לפי יעדים

יועצי השיטה בעלי ניסיון של 15 שנים בייעוץ, ניהול אימון והדרכה מעבירים את ההדרכות בתשוקה רבה ובדרך חווייתית כזו שמחברת תיאוריה עם כלים פרקטיים ליישום מוצלח.
אלקטרה שירות – סדנת שירות ומכירות לטכנאים
הסדנה מיועדת לשיפור חווית הלקוח שניתנת על ידי הטכנאים בשטח. במסגרת תפקידם, נדרשים הטכנאים בשטח למכור את הפתרון או השירות ואף מוצרים נלווים ונמנעים מטרת ההדרכה הינה הקניית מיומנויות שירות מוכר לטכנאים. שירות מוכר מפתח את היכולת והרצון של הטכנאי להציע חוויה כוללת ללקוח.  
במפגשי הסדנה נלמדים ומתורגלים כלים פרקטיים ליישום.