השירות מוכר

השבחה של מערכי שירות ומכירות תוך תפיסת הלקוח כאורח והמפגש כאירוח.
הקמה של מערכים חדשים (טלפוני או פרונטלי), השבחה של מערכים קיימים דרך טיפוח תפיסות, שגרות ומיומנויות בקרב מנהלים אשר יהיו אמונים על ההטמעה וההכשרה בשטח בקרב העובדים (Train The Trainer).
"הלקוח הוא אורח" היא גישה לפיה נבנית התשתית הפיזית והתהליכית במפגשי ארגון לקוח בשירות ובמכירות.

 
התוכניות כוללות:
  • גיוס
  • הכשרה
  • פיתוח תפיסה והטמעתה (תרבות)
  • חניכה OJT
  • מדידה רציפה בשיטת SQM
 
חווית הלקוח בשירות ובמכירות מורכבת ממענה פונקציונאלי לצרכי הלקוח (מענה לצורך – קשור בשכל) וממענה אמוציונאלי (הבנה עמוקה של צרכי הלקוח – קשור בלב).
מפגש שירות או מכירות שעונה על צורך אחד לא ממצה את המקסימום שניתן מאותו מפגש.
תהליכי השבחת צוותי שירות ומכירות של השיטה הופכים כל מפגש עם לקוח למפגש מוצלח שבו סיכוי הרכישה עולים (יחס המרה), נתח הלקוח גדל (RPU) והנכונות להמליץ על החברה גבוהה (NPS).
תהליכי השבחת צוותי השירות והמכירות של השיטה נמדדים לפי שלושת מדדים אלו באופן רציף ומחוברים לתוצאות.
השיטה דוגלת בהטמעת תהליכי מדידה רציפים של מפגשי לקוח ארגון בשיטת ה SQM. 

 

לפרטים והזמנות צרו עמנו קשר

arrow-left3, arrow-left, left, previous
האם אפשר לתת ללקוחות חווית שירות מנצחת כל יום כל היום ? 
בהנהלת "סובארו" הבינו, שכדי לתת ללקוחות חווית שירות אחרת, יש להפוך את השירות לדרך חיים. כשהופכים את השירות לתרבות בארגון, כשצוות ההנהלה עד אחרון העובדים רתומים ומחויבים - אפשר! 
השרות כאירוח - תרבות שירות שמייצרת חווית שרות ברמה אחרת: 
-  שירות שמייצר אווירה טובה בתוך הארגון.
-  שירות שמחבר את הלקוח אל החברה.
-  שירות שמייצר הזדמנויות להפתיע את הלקוח.
-  שירות ממקום של חוזק. 
אנחנו שמחים ללוות את סובארו בתהליך הטמעת תפיסת השירות כאירוח במרכזי השירות. 
עם הנהלה כזו – הגבול הוא השמיים והשירות... "שרות של כוכבים".